Jocce
Aktiv medlem
Har fotograferat ett par lagbilder för en Fotbollsturnering, för publicering på webben (Med arrangörerna som arbetsgivare, och det uppdraget är avklarat!)
Nu har det visat sig att det finns intresse från vissa av spelarna att köpa en lagbild.
(Även fått ok från arrangörerna att göra denna försäljning mot spelarna)
Har 2 lagbilder på varje lag ("Vanlig" + "Plojbild")
Hur gör jag en snygg "mall" där de kan fylla i sin postadress, samt vilken/vilka av bilderna de villha och i vilken storlek (samt att jag anger pris på denna mall).
(Eller snarare, kan nån visa ett exempel, då jag är sjukt dålig på att göra sånt där någorlunda snyggt)
Då det endast är lagbilder tänkte jag erbjuda 20x30 och 10x15, eller bör man ta nått annat format?
Vad kan man ta för dessa? Är 150 kr (med frakt) för mycket för en 20x30?
/Jocce
Nu har det visat sig att det finns intresse från vissa av spelarna att köpa en lagbild.
(Även fått ok från arrangörerna att göra denna försäljning mot spelarna)
Har 2 lagbilder på varje lag ("Vanlig" + "Plojbild")
Hur gör jag en snygg "mall" där de kan fylla i sin postadress, samt vilken/vilka av bilderna de villha och i vilken storlek (samt att jag anger pris på denna mall).
(Eller snarare, kan nån visa ett exempel, då jag är sjukt dålig på att göra sånt där någorlunda snyggt)
Då det endast är lagbilder tänkte jag erbjuda 20x30 och 10x15, eller bör man ta nått annat format?
Vad kan man ta för dessa? Är 150 kr (med frakt) för mycket för en 20x30?
/Jocce