Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Snart jul! eller nästan...haha

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska vi säga kl 13:00 då vid gustaf Adolvs torg imorgon?

Om jag fattade det rätt så är det bara

Kalle Bexelius
Ronnie Linqvist

som är intresserade?

Alla Ni som vill vara med, skriv upp er ögona böj så att vi vet om man ska vänta in någon som ska vara med men som kanske blir lite sen...
 
Ok, nu kan jag ju inte backa ur när jag har dragit igång det...

Men regn vill jag hels slippa. Dyker in här vid 11-11.30 tiden och säger till om det är nederbörd.
 
enligt SMHI är det en stor sol över göteborg och -1 grad... så regn lär vi knappast se... jag röstar för fler deltagadne.. jag höjer insatsen med att jag bjuder på Kaffe på ett fik när vi känner oss frusna!
 
Jag ställer in. Vi blev lite för få och så är det -7 grader hos mig.. Burrrr. Jag kommer troligtvis åka in själv sedan för att fotta vid götaplatsen vid 17.00...

kanske jag drar en repa lite tidigare också, men just nu känner jag mig inte så sugen
 
Där blev jag nästan orolig att det inte blev något, men 2 är ju bättre än inget kan ju hoppas att det dyker upp någon oanmäld också.
 
bilder kommmer snart från dagens äventyr :)
Kan även meddela att jag gör en repris inne i göteborg imorgon söndag! så ärdet någon som vill vara med så säg till bara så möts vi!

Tack grabbar för en trevlig dag! :)
 
Fotosidans egen Don Juan... lyckades ragga upp en tjej som firade möhippa... då har man skills!
 

Bilagor

  • _mg_0745.jpg
    _mg_0745.jpg
    57.7 KB · Visningar: 157
Markservicen är A och O vid de första skridsko försöken... Tur att hjälp finns att tillgå..

Detta blir min sista bild, tack för en fin dag. Tempen var strax under nollan och strålande sol och vindstilla! Jag puffar åter igen för att jag sticker ut imorgon (söndag) så vill ni med så hojta bara!
 

Bilagor

  • _mg_0772.jpg
    _mg_0772.jpg
    44.7 KB · Visningar: 149
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.