Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Slideshow från våra norra delar av landet

Produkter
(logga in för att koppla)
LAPhroaig är helt OK tycker jag men inte Sofiero. Det hade suttit bättre med Norrlands Guld.
Fina bilder förresten...

Vackra bilder men . . . har svårt för den musiken i den miljön. Fiskat själv i 50 år, bl. a. här men stämningarna i denna fantastiska vildmark är av ett helt annat slag.
Förlåt!

Tack att Du visar oss bildspelet! Mycket fina stämningsfulla bilder.
Jag tycker dock att liggande bilder inte skall blandas med stående bilder.
Musiken passar inte för den miljön.
Den dödar stämningen i bilderna.
Mvh
Wolfgang

Jag gillade låten, så jag gillade både bilderna och musiken. Kanske skulle jag vilja att de 3 sista bilderna zoomade ut miljön som ett naturligt slut på resan. Det kom in några människor i slutet efter en ren naturbild kväll och då tyckte jag att berättelsen börjar om igen. En personlig reflextion av din fina slideshow.

Vad använde du för program för att göra slideshowen?

/Gunnar

Jag tyckte att bildspelet var helt fantastiskt med en bra blandning av bilder (jag hörde dock ingen musik men läser jag kommentarerna så verkar det ju bara ha varit en fördel ... ;D ).
Vilka jäkla monsterfirrar ni fick. Aldrig får jag sådana där när jag är ute och flugfiskar.

fyy satans vilka bilder och vilket väder ni verkar haft det,,,hatten av,,,blir så sugen,,,om 1 vecka skall jag uppåt=)

helt underbart bildspel.

jag har gjort precis den tur ni gjort och kan bara gratulera till ett fantastiskt fiske. bilder är fantastiska och jag gillar bildspel till musik, att kombinera två konstformer.

verkar vara reklamresa för scierra ?? , var mortenssen med ?

Hej och tack allihopa!!
Var faktiskt ganska svårt att misslyckas med bilden när miljön man fotar är så spektakulär =D
HM var inte med på resan troutfisher ;)

Hej och tack allihopa!!
Var faktiskt ganska svårt att misslyckas med bilden när miljön man fotar är så spektakulär =D
HM var inte med på resan troutfisher ;)

nä miljön kan man nog inte klaga på, det är fint däruppe, men när man bor så här nära så kanske man inte uppskattar det lika mycket.
men fint är det.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar