Annons

Skum D50

Produkter
(logga in för att koppla)
Uppdatering

Jag tror att D70 går att uppgradera med ny mjukvara så den blir exakt samma som D70s. Inte helt säker men en säljare i en fotobutik som verkade kunnig sa att den går att ladda ner på Nikons webbsida. Har inte kollat, kör ju Pentax själv.

Re: Uppdatering

Nicklas Eriksson skrev:
Jag tror att D70 går att uppgradera med ny mjukvara så den blir exakt samma som D70s. Inte helt säker men en säljare i en fotobutik som verkade kunnig sa att den går att ladda ner på Nikons webbsida. Har inte kollat, kör ju Pentax själv.
Har uppgraderat till firmware 2.0 i min D70. Ger snabbare fokus. Även färgerna blev bättre? Eller bara inbillning?
Annars kan jag inte jämföra med D70S, men rent allmänt har jag känslan av att det har blivit bättre.
/Fred

Fred H skrev:
Efter att jag använde D70 ett tag tycker jag att D50 är en leksakskamera. Skulle aldrig, jag menar ALDRIG köpa den.

jag vet vad du menar!jag köpte Canon D20 för att Canon D350 kändes alldeles för plastig!visar man den för polarna kommer de skratta åt den så därför är de t värt att spendera några tusen kronor mer på att få en kamera som man inte skäms för!!

jag har inte testat Nikon D50 men jag kan inte tänka mig att den är lika oseriös som Canon D350.

rolandolofsson skrev:
jag har inte testat Nikon D50 men jag kan inte tänka mig att den är lika oseriös som Canon D350.

Oseriös är helt fel att säga...

Alla är inte som du & jag & bryr sig i hantering & känsla. Då är D50 & 350D aldeles utmärkta kameror för sitt pris...

//Larsa

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto