Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skrivarkalibrering
- Trådstartare Joppe61
- Start datum
Artis
Aktiv medlem
Jag är ledsen att jag inte har svarat er, men hamnade på lasarettet och kom hem idag så jag har inte testat något än men kommer meddela resultat snart.
Krya på dig! Och ta det lugnt nu i helgen.
AFJ
Aktiv medlem
Jag är ledsen att jag inte har svarat er, men hamnade på lasarettet och kom hem idag så jag har inte testat något än men kommer meddela resultat snart.
Det var verkligen giltig frånvaro!
Krya på dig!
Joppe61
Aktiv medlem
Nu har jag testat en massa olika inställningar, skapat mallar och dragit in bilderna i men inget hjälper, dom blir förstora. Beroende på inställning så varierar det mellan 6-11 mm för stort.
Jag har kollat drivrutuner och skrivarkompabilitet med Mac OS-x mojave allt är rätt, det kostar ju pengar och sitta med en massa testbilder hela tiden.
Börjar ge upp på det här.....
Ps tack för er omtanke.
Johnny
Jag har kollat drivrutuner och skrivarkompabilitet med Mac OS-x mojave allt är rätt, det kostar ju pengar och sitta med en massa testbilder hela tiden.
Ps tack för er omtanke.
Johnny
Artis
Aktiv medlem
Nu har jag testat en massa olika inställningar, skapat mallar och dragit in bilderna i men inget hjälper, dom blir förstora. Beroende på inställning så varierar det mellan 6-11 mm för stort.
Ps tack för er omtanke.
Johnny
Uppdaterade Epson skrivardrivrutiner till de senaste? Kontaktat Epson- resp. Apple support?
Joppe61
Aktiv medlem
Uppdaterade Epson skrivardrivrutiner till de senaste? Kontaktat Epson- resp. Apple support?
Rutinerna är dom senaste, Epson support är väl nästa steg.
AFJ
Aktiv medlem
Rutinerna är dom senaste, Epson support är väl nästa steg.
Har du verifierat att problemet även gäller utskrifter med andra program än Lightroom eller är det bara i LR som du har problem?
Joppe61
Aktiv medlem
Har du verifierat att problemet även gäller utskrifter med andra program än Lightroom eller är det bara i LR som du har problem?
Bra fråga, det har jag inte testat.
AFJ
Aktiv medlem
Bra fråga, det har jag inte testat.
Då har du kvällen räddad!