Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skrivare

Produkter
(logga in för att koppla)

Kendu

Aktiv medlem
Hej!

Jag läste i augusti numret av Outdoor Photography under "Question time" sid 74 en fråga rörande skrivare. Insändaren frågade om Epson Stylos Pro 4000.

I svaret säger man något om denna skrivare, men tillägger efter att förklarat att man kan få linjer med bläckstråleskrivare - " If you think this would bother you it´s worth thinking about a dye sub printer...".

Min fråga är, vad är en dye sub printer? Hur fungerar den, fördelar, nackdelar. Priser och vem säljer sådana.

Tack på förhand!

Kendu skrev:
Hej!

Min fråga är, vad är en dye sub printer? Hur fungerar den, fördelar, nackdelar. Priser och vem säljer sådana.

Tack på förhand!

E de int en sånn typ vaxståle eller thermoprinter/sublimieringsskrivare, pris 30 eller 50 papp för en skaplig A4 skrivare. Men kanonkvalite på utskrifterna
Ilkka

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar