Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Skrivare med fotokvalité??
- Trådstartare Ize55
- Start datum
stefohl
Aktiv medlem
Dagens bästa skrivare har ett färgomfång som överträffar färgfotopapper och en bättre hållbarhet. Labben är i o f s billigare, men ibland är det ju roligt att göra själv.F.G. skrev:
Crimson.se tar 18:- för en A4...
Förlåt, men det är det väl ingen som vill veta
Stefan
Mankan G
Aktiv medlem
F.G. skrev:
Crimson.se tar 18:- för en A4...
Förlåt, men det är det väl ingen som vill veta
Varför skall jag i så fall använda Crimson, livslängden undantagen då mina egna utskrifter kostar 695kr/100 ark = 7 kr/st för mina Ilford Gallerie papper och 11,35 i färg och om jag dessutom lägger till den dryga 50 öring som min printer kostat mig i investeringskostnad??
Tycker du att jag skall skicka mina bilder till Crimsom för att spara runt 1 kr per A4 och få mycket längre leveranstid? Och dessutom få en portokostnad???
Ps det finns tillfällen när även jag använder Crimson mfl och det är när jag behöver printa många av samma bild. Det blir mycket enklare och bekvämare att beställa 100 ex av en bild än att göra det själv, om tiden räcker tíll vill säga.....
Sen är det som Stefan skrev tidigare: Jag tycker dessutom att det är kul att göra det själv...