Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Skriv på protestlistan!
- Trådstartare jacobk
- Start datum
Bengt-Arne
Aktiv medlem
Skrev precis på!
hansen2
Aktiv medlem
gameburg skrev:
Ett bra initiativ från den som skapat listan.
26566 inskrivna hittils.
Skriv in dig du oxå!!!
Kalasbra ! Speciellt lyckat att det *inte* är i form av kedjebrev som annars ger en massa dubletter och därmed tappar kraft och trovärdighet.
/Johan
plf66
Aktiv medlem
Knepigt om man ska ha kvar ett lagligt utrymme för musikcd eftersom man idag är tvingad att "piratkopiera" musik för att smidigt kunna lägga det på minidisc-freestylen. Nya kopieringsskyddade musik-cd kan ju inte användas till att lagligt lyssna i freestyle.
Nu laddar jag allt från nätet sen kopieringsskyddade cd kom.
Nu laddar jag allt från nätet sen kopieringsskyddade cd kom.
Graal
Avslutat medlemskap
Läs hela förslaget innan du skriver på.
Jag tror att man ska vara försiktig med att protestera mot lagförslaget som helhet. Det verkar innehålla en hel del andra nya regler angående upphovsrätt t.ex när det gäller fotografier som kanske kan vara till fördel för oss fotografer? Läs igenom lagtexten innan du skriver på. Man kan ju också sända en egen protest gällande endast den skattehöjning som här åsyftas (om man inte orkar läsa igenom hela förslaget).
Jag tror att man ska vara försiktig med att protestera mot lagförslaget som helhet. Det verkar innehålla en hel del andra nya regler angående upphovsrätt t.ex när det gäller fotografier som kanske kan vara till fördel för oss fotografer? Läs igenom lagtexten innan du skriver på. Man kan ju också sända en egen protest gällande endast den skattehöjning som här åsyftas (om man inte orkar läsa igenom hela förslaget).
Fotograf121
Aktiv medlem
Tror inte det förslaget kommer gå igenom. Det har ju även blivit fram skutet....