Annons

Skolarbete

Produkter
(logga in för att koppla)

helvis

Medlem
Har ett skolarbete som ska vara klart i augusti som jag skulle behöva lite förslag till, det är så att vi har fått olika kategorier att skapa bilder i... Kategorierna är:
Dokumentation
Repotage
Reklam
Tema
Mode
Dödssynd


Har du något bra förslag för en/flera kategorier så får du gärna skriva och förklara!
Mvh//Fredrik
 
Kategorierna ska vara skilda ifrån varandra!
Men i t.ex repotage så kan man ha med flera bilder som handlar om en sak...
 
dodsynd...

Detta later spannande, jag hade satsat pa att gora natt som skriker, gor natt i lag med filmen seven, ha tex en naken manniska som vraker i sig spagetti o kottfars & kladdar satan... eller natt... valdigt spannande skol projekt du fatt, lycka till!!! Timo
 
Jag tycker själv att det är ganska dåligt projekt han fått...
Bättre är väl när man inte behöver bli så begränsad av så många ämnen?
Bättre att få fantasin att flöda genom att bara ha några stöttepelare!
 
Vägra i det här fallet skulle absolut inte hjälpa kan jag säga :( det är bara att göra klart uppgiften...
Är det någon mer som har något förslag?
 
Dödssynd

En liten kul grej som jag kom på var att man kunde ta temat dödssynd men istället för de bibliskt ngt genomtjatade synderna så kan man ta ngt mer personligt som tex tubsockar med lofers, is i whiskey, ja eller vad vet jag
 
Jag vet att det finns folk med ideér här, är det ingen mer som kan hjälpa mig med lite förslag?
 
Is i whisky?! *shivers* Nog é det en dödssynd alltid.

Under kategorin Repotage skulle du ju kunna förfölja din lärare en hel dag, och fota varenda steg hon/han tar.

Reklam: Vad sägs om att förfölja dina klasskamrater och fota dom när dom fotar. Sen lägger du text i bilden "Sök till media programmet på _____ gymnasiet"


Dokumentation: Göm dig i mörkrummet, sen när en kamrat står där och framkallar för fulla halsar så hobbar du fram och bränner av en rulle med blixt. (Bör använda en EOS1'a med boostpack). Antingen så får du fin dokumentation på hur mörkrums arbete går till, eller så ger du en klasskamrat chansen att dokumentera hur tandläkaren försöker pilla tillbaka dina tänder.

Tema: stoppa I en rulle ISO 50, ställ bländaren på 16, slutartid på 1/60, sen springer du runt och fotar allt du kan. Tema oskärpa.

Mode: Be en klasskamrat att klä av sig, sen fotar du för fulla halsar. Kjesarens nya kläder..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.