Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
skillnad mellan k10 och k20
- Trådstartare peter20
- Start datum
Zewrak
Aktiv medlem
Hej!
Jag får väntar lite för regeringen vill också vara med och bestämma när skatte åtebäringen kommer.
Börja nu att köpa blommor varannan dag och diska varannan.
Lothar Marunga
Aktiv medlem
Kunde inte sagt det bättre själv. Hade en K10 under kort tid men bytte snabbt till K20. Tydligen kom Pentax själva på att 10:an inte var färdig eftersom den så snabbt fick en efterföljare.
Så att jämföra K10 med K20 är egentligen inte rättvist.Utöver mer pixlar finns massor med små goda grejer som skiljer.
lm
Så att jämföra K10 med K20 är egentligen inte rättvist.Utöver mer pixlar finns massor med små goda grejer som skiljer.
lm
quarc
Aktiv medlem
Detta till trots är K10 en väldigt bra kamera under rätt förutsättningar. Jag fotar ofta med K10 parallellt med K20 och i bra belysning ser man inte stora skillnader om några alls. Men med K10 vill jag inte gärna gå över ISO 400, eller möjligen 560, men K20 kan man köra 1600 eller till och med 2200. Så jag skulle inte köpa en K10 idag, men om man har en skall man inte låta den stå och damma ihop, det är fortfarande en väldigt bra kamera.