rayoflight
Aktiv medlem
Många bröllop slutar, trots all festivitas och bröllopsfotografi, med skiljsmässa. Finns det någon marknad för denna typ av fotografi? Någon som haft uppdrag? Färg eller svart-vitt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst, jag har haft rätt många jobb åt folk som vill dokumentera skilsmässor, bodelningar, rättstvister,... Just nu är det riktigt hett att fota gråtande barn vid långdragna vårdtvister. Svartvitt förmedlar känslor och uttryck väldigt bra tycker jag.
Håhåjaja! .... säger jag. Vem ska de visa dessa för? Barnavårdsutredarna på soc?
Det är intressant att det fortfarande finns sånt som verkligen förvånar en efter alla år.
Jag är förvånad ...men det borde man väl inte vara antar jag.
Misstänker att förra inlägget innehöll ett ganska stort mått av ironi ;-)
Misstänker att förra inlägget innehöll ett ganska stort mått av ironi ;-)
Inget populärt ämne uppenbarligen.
Många bröllop slutar, trots all festivitas och bröllopsfotografi, med skiljsmässa. Finns det någon marknad för denna typ av fotografi? Någon som haft uppdrag? Färg eller svart-vitt?
Inget populärt ämne uppenbarligen. Kanske man skall ta med kameran till krogen eller puben, där många brukar checka in på "brustna hjärtans hotell" och in i alkoholdimman. Jag tror det får bli så. Hur skall jag få dem att köpa mina bilder tro? Tips?
Inget populärt ämne uppenbarligen. Kanske man skall ta med kameran till krogen eller puben, där många brukar checka in på "brustna hjärtans hotell" och in i alkoholdimman. Jag tror det får bli så. Hur skall jag få dem att köpa mina bilder tro? Tips?