Annons

Skall du på Björnsafari med Nikon

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmm.. FOTO anordnar ju samma resa, fast två dagar längre... merkostnad 500:-. Dvs 14900:- för FOTO's prenumeranter. 26 juni - 2 juli, eller 2 juli - 8 juli.

15 papp känns lite våldsamt..men jag har sett bilder från en som var där förra året.. Mycket fina.
 
Det är inte bara D2X-ägare som har fått mailet om den fotoresan. Jag fick det mailet som var vidarebefodrat från en fd Nikonägare. Han får fortfarande mail från Nikon trots att han har gått över till Canon.

Blir man björnföda om man åker med på resan med en Canon? :)
 
Janne: fråga Lassi om du får se bilden med hans 14mm och den andra utrustningen..

Jag har sett den bilden, och det var inget imponerande varken bildmässigt eller humoristiskt

/Adam
 
Jag fick också epost. Det räcker tydligen att man varit intresserad av D2x "så kommer det som ett brev på posten" :)

Hade jag råd skulle jag gärna följa med. Som förälder till två tonåringar blir det alldeles för lite pengar över.

/AnWi
 
15 000 kronor för 5 dagar ger 21 000 för en vecka. Det är helt oanständigt.
För 21000 kronor fick jag en vecka i Serengetti och Ngorongoro i Tanzania inkl flyg.
Vilket tror ni ger mest för en fotograf?
 
Jaga Björn..

Nä, Nikongalningar, även vi som använt "problemen" har fått erbjudandet....men vi som jobbar med "rikiga smällor" går inte på sånt:)
Ska ni jaga Björn så gör det med en Canon:)
 
Dykhjelm skrev:
15 000 kronor för 5 dagar ger 21 000 för en vecka. Det är helt oanständigt.
För 21000 kronor fick jag en vecka i Serengetti och Ngorongoro i Tanzania inkl flyg.
Vilket tror ni ger mest för en fotograf?
Beror nog på om man är från Tanzania eller Finland...

;-)
 
En Björn

21.000....hmm, det får jag för en dags jobb hemma, så inte kastar jag bort dom på en vecka med en ..Nikon....på att jaga mig själv:)
 
För mig handlar resan om flera saker.

Dels att jag vill foto ihop med Magnus Elander och Lassi Rautianen. Jag tror det finns massor att lära för mig som amatör.

Jag tror också att jag har massor att lära i de workshops som Nikon ordnar.

Att man sen kan fota Björn m.m är en krydda.

Jag ser resan som en kurs jag behöver. Det får jag inte på mina egna resor.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.