Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ska vi göraa något i påsk göteborgare.

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne.B

Aktiv medlem
Vad sägs om att hitta på någon foto aktivitet i Göteborgs området nu under påsken tex annandagen då dom flesta är lediga och har tid.
Kom gärna med förslag på vad vi kan göra också...

Det låter trevligt, har en porscheträff som jag ska på men det är på eftermiddagen så jag hinner nog båda.

Har inget förslag på aktivitet direkt men är öppen för det mesta.

Har själv funderat på en tur till Lysekil - borde vara fint nu i våringen. Kanske för långt för er 031:eek:r?

BAW

Har i o f s en rätt lång "att göra" lista hemma, men det är inte omöjligt att det går att smita ifrån några timmar om det skulle bli bra väder. Kan kanske t o m locka med familjen...

Emil -> Var det inte Porsche träff förra helgen också? Får man fråga var denna träffen är?

Måndag eftermiddag skulle jag nog kunna komma ifrån. Om det är fint väder skulle jag gärna fota solnedgången i kustbandet. Någon mer som är sugen på det, eller har alla andra gjort det förr?

Ok då ser det ut som om att det är lysekil som är målet denna gång. Men vad göra om vädret inte är bra nog då??
Iaf, vilka kommer ??
Vi gör en lista
1. Janne.B
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Ajaj, kan bli tajt att hinna upp till Lysekil.

Peter > Vi ska ha en lite inofficiell påställningsträff för bilar i närheten, men nu verkar uppslutningen bli dålig så vi får se hur det blir.

Ett allmänt tips till bil/fotointresserade är att ta sig ner till Maritiman (bredvid Operan) den 29:e april. Då är det officiell säsongskickoff för Porsche Club Sverige. Kan bli mycket fint att plåta där.

Jaha så har det blivit som vanligt när man planerar något, något annat kommer i vägen. Så jag får ställa in för min del, men jag får hoppas att ni som eventuellt träffas får en trevlig stund..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar