Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ska jag välja 350D eller 400D?

Produkter
(logga in för att koppla)
du frågar om du ska lägga ner två och en halv gånger pengarna på en kamera med 10000 färre tagna bilder, en skakande sensor och (vilket är den i mitt tycke riktigt bra förbättringen) bättre autofokus.

för mig skulle det vara ett enkelt val, tamrongluggen kommer inte förlora mycket i värde om du är rädd om den, och inte kameran heller. så om du tröttnar på dslr så har du inte kastat mycket i sjön.
 
DekoR skrev:
Jag hade hoppats at "panelen" i forumet skulle vara enig om ett alternativ men så är uppenbarligen inte fallet.

Om du läser igenom några hundra trådar så kommer du att inse hur osannolik din förhoppning var! :)

Följ din egen känsla och handla det du känner för. När du väl gjort ditt beslut kan du ställa dig i kören och skrika "Mitt val är bäst", det gör vi alla andra! :)

God Jul och Lycka Till!

Anders
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.