Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ska jag åka 17 mil för att hämta nya kameran?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är jättespännande nu! Pratade med Cyberphoto för en stund sedan och de hade skickat min order igår! Den var alltså leveransklar tidigare än beräknat så nu är den på väg hit. Måtte inte tomten slarva på vägen hit och köra i diket eller nåt.

Tro vad jag ska göra av dagen då? en roadtrip hade ju varit trevligt. :-D

Det är förresten en D80 som är på väg, min första systemkamera! :-D
 
Isanna skrev:
Det är jättespännande nu! Pratade med Cyberphoto för en stund sedan och de hade skickat min order igår! Den var alltså leveransklar tidigare än beräknat så nu är den på väg hit. Måtte inte tomten slarva på vägen hit och köra i diket eller nåt.

Tro vad jag ska göra av dagen då? en roadtrip hade ju varit trevligt. :-D

Det är förresten en D80 som är på väg, min första systemkamera! :-D

Kolla upp kollinumret så kan du åka och hämta kameran på utlämningsstället innan de skickar ut avin. Men det kanske du redan tänkt på? :)
 
Klart du ska åka, bara resan e ju en upplevelse fastän det e mycket skog-skog-skog i norrland typ
17mil e ju småpotatis.
Åkte 30mil enkel förra sommaren för att hämta 2 st slutsteg till bilen och tyckte inte det var något märkvärdigt
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.