Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skärgården!
- Trådstartare NiklasK
- Start datum
Sinuslinus
Aktiv medlem
Waxholmsbolaget kör reguljära till väldigt många ställen i skärgården. Maxpriset per resa är 90kr och tex kostar resa waxholm-husarö 75kr.
Vandrarhem är en bra idé. Ett av mina favoritställen är Arholma i norra skärgården.
Vandrarhemmet där är mysigt.
Skärgården är underbar under sommaren men är finast på hösten och vintern.
några länkar ur huvudet.
www.waxholmsbolaget.se
www.skargardsstiftelsen.se
Man kan ju båtluffa också
sök på "smultronställen" i arkivet hittar du en gammal tråd där jag skrivit lite mer.
Vandrarhem är en bra idé. Ett av mina favoritställen är Arholma i norra skärgården.
Vandrarhemmet där är mysigt.
Skärgården är underbar under sommaren men är finast på hösten och vintern.
några länkar ur huvudet.
www.waxholmsbolaget.se
www.skargardsstiftelsen.se
Man kan ju båtluffa också
sök på "smultronställen" i arkivet hittar du en gammal tråd där jag skrivit lite mer.
j.a.n
Aktiv medlem
Bed & Breakfast
Hej !
Kommer precis från en mysig och fotorik helg i skärgården och tänkte tippsa om två bra saker:
1 Båtluffarkortet! 16 dagar lite drygt 300 kr inte mycket att snacka om klart valuta för pengarna.
2 Bed & Breakfast en förteckning av privata uthyrare av stugor, enligt min erfarenhet mycet fina stugor och prisvärt boende. Marginellt dyrare än vandrarhem. Förteckningen kan fås genom Sverigehuset (vid NK) eller genom Vaxholmsbolaget.
Det var väl allt ;-)
MVH // Anders Nilsson
Hej !
Kommer precis från en mysig och fotorik helg i skärgården och tänkte tippsa om två bra saker:
1 Båtluffarkortet! 16 dagar lite drygt 300 kr inte mycket att snacka om klart valuta för pengarna.
2 Bed & Breakfast en förteckning av privata uthyrare av stugor, enligt min erfarenhet mycet fina stugor och prisvärt boende. Marginellt dyrare än vandrarhem. Förteckningen kan fås genom Sverigehuset (vid NK) eller genom Vaxholmsbolaget.
Det var väl allt ;-)
MVH // Anders Nilsson