Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skärgården i höst?

Produkter
(logga in för att koppla)

R_Eriksson

Aktiv medlem
Tjena,

Tänkte kolla om det är någon kul prick som har intresse av att hänga på ut i skärgården i höst, har en känsla av att det kan bli ganska sköna bilder, dessutom lär med sjöfågel synas när det är mindre folk ute (tänker på sommaren när man får trängas även i ytterskärgården)

Jag har en 26 fots motorbåt, 3 (6 enligt tillverkaren) bra kojplatser, kök, toa å värmare, drar 2L/distans, tänker att det är bättre ekonomi å lite trevligare å vara mer än migsjälv, frugan jobbar endel lördagar å åka ut på lördag kväll å komma hem söndag är inte alltid jättekul..

Tänker att man kan antingen åka ut fredag kväll, hem söndag eller ut lördag å hem söndag, det är detaljer som löser sig efterhand..

Hojat till om intresse finns så surrar vi!
 
Det låter bra, kom med lite datum och sånt när du vet när det blir av.

Passar det så är jag absolut med.

/Mathias
 
Låter super intresant, hakar gärna på!
Kan om det underlätta fixa en stuga som delmål i mellanskärgården med 6 bäddar +soffa samt bastu.
Micke
 
Senast ändrad:
Låter super intresant, hakar gärna på!
Kan om det underlätta fixa en stuga som delmål i mellanskärgården med 6 bäddar +soffa samt bastu.
Micke

Bastu är ju alltid nice! För varandets del är det ingen fara. För nyfikenhetens skull, var ligger stugan?

Båten utgår från Saltis, fisksätra marina.
/R
 
Rundepremiär

Det låter som något i min smak! Har aldrig följt med på någon fotorunda men det börjar ju bli dags och detta är i min smak som sagt. Så jag följer gärna med om jag får. När spelar nog inte så stor roll, som det ser ut nu. Hur många platser finns i båten då? :)
 
Bastu är ju alltid nice! För varandets del är det ingen fara. För nyfikenhetens skull, var ligger stugan?

Båten utgår från Saltis, fisksätra marina.
/R

En liten ö mellan Lådna och Svartsö, hetter Trädgårdarna, se länk http://kartor.eniro.se/query?mop=aq...1&mapcomp=;;;;;;;;;;;;;;0;0;;;;0&what=map_adr har även trafik från Waxholmsbolaget. och jag kan låna en stuga via jobbet. länk till bild tagen från grillplatts/motorbåtsbryggan http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1371105.htm?set=mp Kanche inte helt rätt läge efter var din båt ligger, min tanke var att vi kunde vara med någon mer en som fick bekväm kojplatts.
Micke
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.