skägga
Aktiv medlem
Om ett företag har problem med att vissa typer av ordrar ger bedrägerier ska de väl inte lägga ner. England m fl jobbar inte med personnummer och detta är baksidan, verifiering/validering blir ett problem.
Hur tycker du de ska göra när de får en order från en okänd källa och inte kan verifiera adress? Nu är det alltså inte bara kreditkortslösingar vi pratar om.
Ja men i det här fallet är det väldigt lätt att verifiera min adress . Jag har till & med förklarat hur dom kan göra . Jag har skickat adresser , länkar , & fan vet vad .
Jag ställde frågan om hur det hadde varit om jag handlat i deras ebaybutik . någe svar har jag inte fått .
Jag erbjöd mig att ställa mig framför dörren där adressen står på väggen & ta ett foto . körkortet har dom redan ett foto på , men det enda dom frågar efter är en elräkning som dom redan fått .
Möjligen , & jag hoppas att det är så . så är just denne anställde aningen efterbliven .För om det här genomsyrar hela landet så kan dom nog inrikta sig på att framtiden kommer att bli väldigt mörk