Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Signatur, hur fixa??

Produkter
(logga in för att koppla)

avslutad130422

Avslutat medlemskap
Blir smått vansinnig här, lyckas inte klura ut hur man lägger in en signatur för forumet (verkar sakna den funktionen på min profilsida)...

Vad gör jag för fel?

Haha, det var som fan men om man tittar i FAQ:n så finns det info om det där... Inte konstigt jag inte fick det att fungera.

"Efter att du har registrerat dig, så kan du sätta din signatur. Detta är en bit text som du kan välja att bifoga dina inlägg, ungefär som ett brevhuvud.

När du postar ett inlägg så har du möjlighet att bifoga denna signatur. OM du har skapat din signatur, kommer forumet automatiskt att bifoga denna till dina inlägg. Du kan välja att inte bifoga signaturen per varje inlägg genom att avmarkera "Show Signature" när du skapar ditt inlägg.

Du kan slå på och av signaturen på inlägg du redan skapat genom att editera inlägget och ändra statusen på fältet "Show Signature"..

Du kan skapa din signatur genom att ändra i din profil."

Signaturer är avstängda, eftersom dom inte tillför något läsvärde.
Så har det varit i många år på FS.

FAQ är generell för Vbulletin, och inte anpassad för FS.

-Thomas

Funktionen kanske inte finns, men signaturer används av vissa. Tex "sent fr.o.m. X-phone using Tapatalk".
Kan vi ta bort de facto signaturer, eller är det fritt fram?

Skickat från min dator med en webbläsare

Funktionen kanske inte finns, men signaturer används av vissa. Tex "sent fr.o.m. X-phone using Tapatalk".
Kan vi ta bort de facto signaturer, eller är det fritt fram?

Skickat från min dator med en webbläsare

Tapatalk har funktion för signatur som är oberoende av forum. Man har samma signatur på alla forum man använder via Tapatalk. Den är anpassningsbar men min nedan är en av standard varianterna. Jag tycker det är bra att visa att man skrivit på mobilenhet så folk förstår varför det ibland blir tokigt.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2

Tapatalk har funktion för signatur som är oberoende av forum. Man har samma signatur på alla forum man använder via Tapatalk. Den är anpassningsbar men min nedan är en av standard varianterna. Jag tycker det är bra att visa att man skrivit på mobilenhet så folk förstår varför det ibland blir tokigt.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
håller med, själv skriver jag oftast väldigt kort på mobilen för det är så jobbigt att skriva längre där, och inte helt sällan blir det ju tokigt också :)

Skickat från götet

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar