Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sigma EX 18-50/2,8 DC HSM Macro

Produkter
(logga in för att koppla)
JojjoGbg skrev:
Känsligt ämne verkar det som...

Om man ger sig på någons intellekt så har man väl rätt att ta åt sig. " För mej är det obegriplgt varför man väljer en Pentax före en Nikon" De orden dumförklarar oss som köper Pentax. Ingen har rätt att dumförklara mig!

Nä killar, kom upp ur sandlådan istället och sluta fåna er! "Min cykel är bättre än din, för min är röd" Sådetsåh!

EDIT: Oj, urgammal tråd. Sorry! DS

Det fanns ett konsumentprogram för barn för några år sedan, REA tror jag det hette, där barn testade olika produkter för att se om de höll vad de lovade.
I ett av programmen så testade de jeans, från billiga typ Ö&B till dyra märkesjeans.
Alla märkesjeansen fick uruselt betyg i slitstyrka, passform och färgens hållbarhet och flera av de billiga fick toppbetyg i dessa test.

Gissa vilka jeans barnen valde...

...märkesjeansen, de var ju så mycket coolare!

/Peder

Vilket val?

Om man jämför denna glugg med andra 18-50 (eller däromkring) med f2.8 för Nikon - vilka andra skulle ni då vilja rekommendera istället? Har inte råd med Nikons tyvärr...

/Fredrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar