Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sigma 300/4 - Dynax 7D
- Trådstartare gunte
- Start datum
Anddje
Aktiv medlem
hehe jag läste fel, läste för fort
Ignorera det jag skrev om ni hann läsa.
har Sigma 300/4 till Minolta en AF/M omkopplare? Det låter hemskt onödigt. Eftersom objektivet inte på något sätt påverkar AF:en, allt styrs från huset.
Om den har en sådan kan det vara så att den kopplar isär kugghjulen i gluggen mekaniskt när man ställer den på M, så att du får MF när AF:en på huset är ikopplad.
Ignorera det jag skrev om ni hann läsa.
har Sigma 300/4 till Minolta en AF/M omkopplare? Det låter hemskt onödigt. Eftersom objektivet inte på något sätt påverkar AF:en, allt styrs från huset.
Om den har en sådan kan det vara så att den kopplar isär kugghjulen i gluggen mekaniskt när man ställer den på M, så att du får MF när AF:en på huset är ikopplad.
Senast ändrad:
Det är en jättebra funktion, det blir ju mycket lättare för motorn om den slipper dra runt på fokusringar och grejer.FILM) (Anddje skrev:
har Sigma 300/4 till Minolta en AF/M omkopplare? Det låter hemskt onödigt.
Nome Nescio
Aktiv medlem
Sigma 300/4 Makro har en MF/AF omkopplare.
Om det går lättare med eller utan låter jg vara osagt, men på AF så roterar inte fokusringen som jag brukar hålla i vilket gör det hela lite lättare att hålla kameran still.
Om det går lättare med eller utan låter jg vara osagt, men på AF så roterar inte fokusringen som jag brukar hålla i vilket gör det hela lite lättare att hålla kameran still.