Annons

SFF, varför och när ska jag bli medlem

Produkter
(logga in för att koppla)

the_Rose

Aktiv medlem
När bör jag rimligtvis ansöka om medlemskap i SFF och varför?

Jag har inte studerat foto i sverige så jag matchar inte kraven för studerande medlemmar.

Jag har en enskild firma, F-skattenummer, men inte börjat tjäna pengar på fotandet ännu. (firman startades i ett annat syfte som rann ut i sanden pga vissa tråkiga omständigheter). Bygger upp en seriös fotobok nu, och planen (målet, drömmen) är att ta fotomarknaden med storm (lirka in en fot i dörrspringan) i början av nästa år.

Varför är du med, hur har du haft nytta av det och vad är dina rekomendationer?

Att jag inte bara vänder mig till reklamen på deras hemsida är för att jag vill ha lite nyanserad "inside" information från medlemmar också.

Tack på förhand
/Mårten
 
När bör jag rimligtvis ansöka om medlemskap i SFF och varför?

Jag har inte studerat foto i sverige så jag matchar inte kraven för studerande medlemmar.

Jag har en enskild firma, F-skattenummer, men inte börjat tjäna pengar på fotandet ännu. (firman startades i ett annat syfte som rann ut i sanden pga vissa tråkiga omständigheter). Bygger upp en seriös fotobok nu, och planen (målet, drömmen) är att ta fotomarknaden med storm (lirka in en fot i dörrspringan) i början av nästa år.

Varför är du med, hur har du haft nytta av det och vad är dina rekomendationer?

Att jag inte bara vänder mig till reklamen på deras hemsida är för att jag vill ha lite nyanserad "inside" information från medlemmar också.

Tack på förhand
/Mårten

Xxxxxxxxxxx
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.