Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Seychellerna
- Trådstartare silfver
- Start datum
snap01
Aktiv medlem
Jag har varit på 3 av deras öar. la digue, pralin, mahe. Mahe är huvud ön du åker båt mellan öarna.La digue är känd för sina stenar och att en del James Bond scener spelades in där. Air france brukar ha billiga biljetter dit. Oftast blir det billigast att boka på rum plats. La digue är dyrast men charmig ö. Jag har en del bilder från seychellerna på min hemsida.
silfver
Aktiv medlem
Jag har hittat biljetter för 10000 kr, kanske går hitta billigare?Jag har varit på 3 av deras öar. la digue, pralin, mahe. Mahe är huvud ön du åker båt mellan öarna.La digue är känd för sina stenar och att en del James Bond scener spelades in där. Air france brukar ha billiga biljetter dit. Oftast blir det billigast att boka på rum plats. La digue är dyrast men charmig ö. Jag har en del bilder från seychellerna på min hemsida.
Jag har googlat och kollat runt på alla backpackingsidor men det verkar inte finnas några hostel på ön - vilket kanske inte är så konstigt?
Vad betalade du per natt? En snabbsökning visade att billigaste hotellet kostade 990 kr/natt vilket är rätt tungt för en person. Då ligger jag hellre på stranden under bar himmel.
Ps. Otroligt fina bilder. Det kliar i hela kroppen när jag ser bilder från Seychellerna. Jag måste dit!
Dannyboy97
Aktiv medlem
Jag är skit nyfiken på hur det gick med resan... Blev det Seychellerna...??
//Daniel
www.shootingwildlife.com
//Daniel
www.shootingwildlife.com
silfver
Aktiv medlem
Inte som det ser ut nu. Jag hade gärna backpackat runt där på öarna men eftersom ön endast är till för presidenter och kungar blir det lite svårt att finansiera resan.Jag är skit nyfiken på hur det gick med resan... Blev det Seychellerna...??
//Daniel
www.shootingwildlife.com
Kanske nästa år.