Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Seychellerna

Produkter
(logga in för att koppla)

silfver

Aktiv medlem
Hej!

Någon som har varit där på någon av dess öar?
Har ni tips?

Finns det billiga hostel? Läste att de livnär sig på lyxturism, så det känns lite som ett resmål man måste ha med stora plånboken till.

Tar tacksamt emot all typ av info! :)

Jag har varit på 3 av deras öar. la digue, pralin, mahe. Mahe är huvud ön du åker båt mellan öarna.La digue är känd för sina stenar och att en del James Bond scener spelades in där. Air france brukar ha billiga biljetter dit. Oftast blir det billigast att boka på rum plats. La digue är dyrast men charmig ö. Jag har en del bilder från seychellerna på min hemsida.

Jag har varit på 3 av deras öar. la digue, pralin, mahe. Mahe är huvud ön du åker båt mellan öarna.La digue är känd för sina stenar och att en del James Bond scener spelades in där. Air france brukar ha billiga biljetter dit. Oftast blir det billigast att boka på rum plats. La digue är dyrast men charmig ö. Jag har en del bilder från seychellerna på min hemsida.
Jag har hittat biljetter för 10000 kr, kanske går hitta billigare?

Jag har googlat och kollat runt på alla backpackingsidor men det verkar inte finnas några hostel på ön - vilket kanske inte är så konstigt?

Vad betalade du per natt? En snabbsökning visade att billigaste hotellet kostade 990 kr/natt vilket är rätt tungt för en person. Då ligger jag hellre på stranden under bar himmel. :)

Ps. Otroligt fina bilder. Det kliar i hela kroppen när jag ser bilder från Seychellerna. Jag måste dit!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar