Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ser inte forumbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

HeBe

Aktiv medlem
Sedan några dagar kan jag inte se några bilder i forumtrådarna. Har provat inloggad och och utloggad på alla enheter och webbläsare jag har tillgång till utan resultat.

Det enda jag ser är en ruta och om man klickar på den öppnas en annan vit ruta men ingen bild laddas. Är det bar jag som har detta problem och vad kan det i så fall bero på?

Kan bekräfta att inte heller jag kan se några "bifogade miniatyrer" i forumen. Funkar varken under Win7, Win10 eller Android med olika webläsare, t ex Chrome, Firefox, Edge, Opera, IE.

Sällar mig till kören. Firefox här:
Screenshot from 2017-05-14 11:41:04.png
Bilden skulle visat ett screenshot, men ingen ser den väl,,,

Ser inte tumnaglar heller, varken på chrome på android eller mac.

Felmeddelande i konsollen säger:
obj.fotosidan.se/forum/attachment.php?attachmentid=143827&thumb=1&d=1494755002 Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)

Finns med lite tur nåt vettigt i serverloggen

Tack för era felrapporter, jag har ändrat på en inställning så vi förhoppningsvis slipper problemet "Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)"

Verkade behövas lite mer resurser till en proxy som står framför Fotosidan's maskiner.

-Thomas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar