Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Senaste FOTO...

Produkter
(logga in för att koppla)

Linmajon

Aktiv medlem
...nr9/03 var det ganska bra klass på i mina ögon. Bra reportage bl.a. och helt OK bilder.'Flickan o kråkan' av Torbjörn A. är helt makalös...men hur var det med elefanten på 'Lilla torget'?? Jag bor i Linköping och är 99,99% säker på att bilden är ett montage. Att stackars Niklas inte har den svagaste misstanke..:)
Jag skrattade gott o länge åt bilden/texten..:)

Jag fick en bekant känsla över en annan bild i tävlingen.. nämligen Hunden med spåren i snön.. var har jag sett den innan ??

Jag tror inte att "elefantbilden" är ett montage.
Skuggningar, samt reflektioner i dörrhandtag, skyltfönster mm är för "perfekta" för att vara montage (om han nu inte är extremt skicklig)!

gameburg skrev:
Jag tror inte att "elefantbilden" är ett montage.
Skuggningar, samt reflektioner i dörrhandtag, skyltfönster mm är för "perfekta" för att vara montage (om han nu inte är extremt skicklig)!

Och är han extremt skicklig kanske han förtjänar priset iallafall

Absolut! En bra bild eller ide' ska premieras. Särskilt om det är utfört med kärlek och omsorg. Reflexer..hmmm. Visst, den är isåfall otroligt skickligt utförd. Kanske äkta ändå...

Jag tyckte inte att "flickan och kråkan" var någon höjdare. "Bra ljus" skriver han. Herre min skapare, fruktansvärt platt ljus tycker jag.
Dawid - kom tillbaka!!!

Själv höll jag på att skratta ihjäl mig åt det där gruppfotot på brandmännen framför det brinnande huset. Man kan bara hoppas på att det var ett övningsobjekt... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar