Annons

Segelbåtsbilder sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Kvarnfors

Ny medlem
Mina två nyfunna passioner är segling/båtar och foto. En renovering av hallen är i ful gång och har som mål att ha just segling som tema. Därför söker jag nu dig som har vackra, spännande bilder som skildrar något som har med seglig/båtliv att göra. Jag har för avsikt att trycka/skriva ut ett ex utav bilderna för att pryda hallen med.
Så har du en bild med detta tema så vill jag gärna se den och veta hur mycket du vill ha för en högupplöst kopia av bilden som lämpar sig för utskrift.

Vänliga Hälsningar
Peter
 
Hehe, saddist som ajg är så komemr 3st teasers.. ;)
Själv är jag föga intresserad av båtar men eftersom jag bor så nära havet så är det oudvikligtatt dom hamnar framför kameran någon gång :)

Mest för att läska dig lite, vill du ha dom så visst, men ananrs tror jag nog att du kan plåta egna båtar :)
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    90.3 KB · Visningar: 697
Dina bilder får mig visserligen att än mer längta ut på sjön en torsdag som denna. Men bilderna som sådana känns mer som naturbilder med inslag av segling, det var inte riktigt det jag var ute efter.
För att tydliggöra mig så efterlyser jag detaljbilder eller ögonblicksbilder (gärna dramatiska) där segligen står i centrum.
Visst kommer jag att ta mycket segelbåtsbilder själv också men jag har en stor vägg att fylla... ;)
 
Jag har ett hundratal bilder från Nordisk seglats 2006 på min hemsida, kanske något därifrån kan passa?
 

Bilagor

  • segling_8050.jpg
    segling_8050.jpg
    81.5 KB · Visningar: 626
Kikade lite snabbt in på din sida och såg flera bilder som jag gillade. Skall ta en närmare titt imorgon när jag är lite piggare så hör jag av mig sen.
 
jag är helt ointresserad av segling, men iblnad händer det att segelbåtar fastnar på bild även för mig.
 

Bilagor

  • img172_web_liten.jpg
    img172_web_liten.jpg
    46 KB · Visningar: 470
3v.JPG



2v.JPG



1v.JPG
 

Bilagor

  • 1v.jpg
    1v.jpg
    90.8 KB · Visningar: 198
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.