Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Seg sida?

Produkter
(logga in för att koppla)

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Hej Hopp!

Är det bara jag som tycker Fotosidan har segat ner sig de senaste dagarna? Menyer och sådant laddar långsamare än vanligt. Andra sidor upplever jag som lika snabba som de brukar.
 
Nej du Calle, du är inte ensam!

Jag har haft samma problem idag. Sidan står och laddar och laddar, men blir liksom inte färdig.
 
Till "teknikgurun

Nehej du!
Jag har inte fått problemet löst...

Den läset fortfarande inte färdigt sidan utan står bara och maler.
Tack och lov kan jag ändå se det mesta annars hade jag blivit väldigt ledsen. ;-)
 
Laila, till höger finns en kolumn med annonser. Ser du den första annonsen under rubriken "Annons" eller är det tomt där?
 
Jag har nog börjat ana att det är den som spökar nu... :)

Såg att det var nått för programmet Flash när jag höger klickade där. Får väl hoppas på att det blir annan reklam där istället snart. ;-)

Som sagt.. Jag kan ju se det viktigaste och det är ju innehållet här på Fotosidan!

///Laila

PS: Beror det på att jag kanske inte har Flash på min dator eller är det något annat strul?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.