Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Se vilka som tittar på bilderna
- Trådstartare NixXxoN
- Start datum
Är väl inget att bli sur över?NixXxoN skrev:
jaja skit i det då! bara en tanke
matnyttige
Aktiv medlem
En av mina bilder fick sin kommentar först efter 239 "tittningar" och handlade då just om att det kanske var en dålig bild pga de få kommentarerna.
Mitt svar på det tänker jag inte skriva igen utan ni får själva läsa min på sidan: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=53169&set=lp
Mitt svar på det tänker jag inte skriva igen utan ni får själva läsa min på sidan: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=53169&set=lp
allimac
Aktiv medlem
Jag förstår dej Johan, ibland när många varit inne och tittat på ens bild, men man inte fått en enda kommentar. Så blir man nyfiken på vem som varit inne och tittat, är det någon man vet som brukar gilla ens bilder, eller vem är det.
Man vill ju få kommentarer på sina bilder, bra som dåliga (fast oftas är dom bra, fastän dom är "dåliga"). Får man ingen kommentar vet man ingenting om bilden, mer än vad man själv tycker. Man vill veta om det inte går att hitta några fel, eller vad som är fel.
Och därför kan jag förstå Johan, att ibland önskar man att man kunde få veta vem som kollat på bilden.
Men sen tänker man på det igen... Det är ofta jag sitter och bara kollar på en massa bilder en hel dag. Utan att ge en enda kommentar, dagen efter går jag tillbaka till vissa bilder och ger kommentarer.
Och när man inte kommenterar, vill man inte bli utpekad för det.
Men kan man, och har något vettigt att skriva, så gör det!!
//Camilla
Man vill ju få kommentarer på sina bilder, bra som dåliga (fast oftas är dom bra, fastän dom är "dåliga"). Får man ingen kommentar vet man ingenting om bilden, mer än vad man själv tycker. Man vill veta om det inte går att hitta några fel, eller vad som är fel.
Och därför kan jag förstå Johan, att ibland önskar man att man kunde få veta vem som kollat på bilden.
Men sen tänker man på det igen... Det är ofta jag sitter och bara kollar på en massa bilder en hel dag. Utan att ge en enda kommentar, dagen efter går jag tillbaka till vissa bilder och ger kommentarer.
Och när man inte kommenterar, vill man inte bli utpekad för det.
Men kan man, och har något vettigt att skriva, så gör det!!
//Camilla
Det är okNixXxoN skrev:
ja internet är en rolig sak! Jag är inte irriterad men i textform kanske det framstår som det.
Och i sak håller jag med dig; det skulle kanske vara intressant att se vem som kollat på bilden, men är nog inte praktiskt genomförbart, tyvärr.
Sen att vissa bilder visas typ 100.000 ggr (liten överdrift där) utan att kommenteras kan man nog inte göra så mycket åt.
NixXxoN
Aktiv medlem
Jag kan förstå om folk kan uppfatta det som nån sorts övervakning att bli registrerad för att man bara tittar på nån bild. Jag tittar också så det är inte frågan om det. Det finns sidor som har sådana funktioner så jag ägnade bara en tänke om det är möjligt, jag är faktiskt inte helt säker på om JAG vill ha en sådan funktion men va fan! Lite diskussion skadar inte.
DCS
Aktiv medlem
Rent teoretiskt så kanske det går att hålla ordning på vilka inloggade medlemmar som kollar på ens bilder men detär ingen funktion som jag direkt efterfrågar. Själv så har jag inte kommenterat en enda bild men tittat på många bilder och läst ännu fler kommentarer och jag tycker att det har varit ganska lärorikt så här långt. Så småningom så kanske jag till och med får ett så bra öga för bilder att jag kan komma med någon vettig kommentar.
lotelo
Aktiv medlem
matnyttige skrev:
En av mina bilder fick sin kommentar först efter 239 "tittningar" och handlade då just om att det kanske var en dålig bild pga de få kommentarerna.
Den bilden var det ju jag som kommenterade först, tyvärr så misstolkades ju rätt mycket av vad jag skrev, kanske jag inte formulerade mig så himla bra förstås fast just det om antalet tittar kontra kommentarer uppfattade du ju rätt och skrev dessutom ett bra svar på.. (som jag även besvarade med att ge dig rätt)
F ö så är jag säker på att de flesta av oss kollar på fler bilder än vad vi kommenterar och personligen skulle jag inte kolla i en sådan funktion som Johan föreslog. Detta eftersom jag utgår ifrån att den som kollade bilden inte såg den som tillräckligt intressant för att ge en kommentar och det tycker jag är fullt naturligt. Av alla dessa bilder hinner man ju omöjligt kommentera allihop.