Annons

Scott Kelby's Worldwide Photo Walk 2009

Produkter
(logga in för att koppla)

snaxalig

Aktiv medlem
I år blir det lördagen den 18 juli som Scott Kelby's Worldwide Photo Walk går av stapeln. I Sverige har hittills en promenad lagts upp, i Stockholm. Kanske blir det fler...

Läs mer och anmäl dig här.
 

Bilagor

  • wlak.jpg
    wlak.jpg
    36 KB · Visningar: 1,144
Kul om det här kunde bli en tradition. Missade fjolårets men är sugen på att delta i år istället. Synd bara att Stockholm ligger så avsides... :D
På Moderskeppet flaggas för en eventuell promenad i Malmö, nån som vet mer (där gick väl en ifjol också)?
 
Kul om det här kunde bli en tradition. Missade fjolårets men är sugen på att delta i år istället. Synd bara att Stockholm ligger så avsides... :D
På Moderskeppet flaggas för en eventuell promenad i Malmö, nån som vet mer (där gick väl en ifjol också)?

Malmö tycks vara på gång...
Citat från photowalksidan
"The Malmö, SN SE Photo Walk is currently under construction. Please check back later for more information and a chance to register for the walk."
 
Göteborg...?

Är det ingen i Göteborg som känner sig kvalificerad att leda en Photo Walk....? :(

;-)
 
orkar inte läsa just nu men finns det bara i sthlm i sverige eller går det att göra en egen lite punkt på kartan säg i boden/norrbotten där man själv bor ett kort JA/NEJ är allt jag letar efter inga utläggningar om att jag borde läsa på hans sida dära.
 
orkar inte läsa just nu men finns det bara i sthlm i sverige eller går det att göra en egen lite punkt på kartan säg i boden/norrbotten där man själv bor ett kort JA/NEJ är allt jag letar efter inga utläggningar om att jag borde läsa på hans sida dära.

Du bad om ett kort ja eller nej svar..

Svar: Ja!

Mvh
Fabian
 
Enköping har anmält intresse precis som förra året. Vi får se om vi blir antagna, förra året blev vi det inte.
 
Stockholm har försvunnit

Jag anmälde mig för någon vecka sen, när det forfarande fanns pltser kvar till Stockholm, men nu när jag går in och ska kika på rutten finns den inte längre kvar. Nån som vet vad som kan ha hänt?
 
En till photowalk i Stockholm?

Hej glada Stockholmare!
Så tyvär är den en photowalk redan uppbokat men finns det folk för en till i Stockholm? Jag skulle inte ha nått emot att starta en till, vill bara veta om intresset finns.

Hör av er.

Hälsningar,
Mileta
 
Photo walk Trosa!!

Nu finns chansen för alla er som inte fick plats i photowalken i Sthlm. Det kommer nu vara en walk i den fantastikt vackra och pitoreska sommarstaden Trosa. Anmäl dig nu på worldwidephotowalk.com/trosa-sd-se.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.