Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Scott Kelby's Worldwide Photo Walk 2009
- Trådstartare snaxalig
- Start datum
perborjeson
Aktiv medlem
Kul om det här kunde bli en tradition. Missade fjolårets men är sugen på att delta i år istället. Synd bara att Stockholm ligger så avsides...
På Moderskeppet flaggas för en eventuell promenad i Malmö, nån som vet mer (där gick väl en ifjol också)?
På Moderskeppet flaggas för en eventuell promenad i Malmö, nån som vet mer (där gick väl en ifjol också)?
JenyJ
Aktiv medlem
Kul om det här kunde bli en tradition. Missade fjolårets men är sugen på att delta i år istället. Synd bara att Stockholm ligger så avsides...
Malmö tycks vara på gång...
Citat från photowalksidan
"The Malmö, SN SE Photo Walk is currently under construction. Please check back later for more information and a chance to register for the walk."
roger_madsen
Aktiv medlem
Fabian_
Aktiv medlem
orkar inte läsa just nu men finns det bara i sthlm i sverige eller går det att göra en egen lite punkt på kartan säg i boden/norrbotten där man själv bor ett kort JA/NEJ är allt jag letar efter inga utläggningar om att jag borde läsa på hans sida dära.
Du bad om ett kort ja eller nej svar..
Svar: Ja!
Mvh
Fabian
snaxalig
Aktiv medlem
...Stockholm, men ... inte längre kvar. Nån som vet vad som kan ha hänt?
Ja, mycket märkligt! Stockholm Photo Walk är borta från Scott Kelby's sajt...
vifferman
Ny medlem
Växjö någon?
Jag hänger gärna på om det blir något i Växjö.
Milnikoletic
Medlem
En till photowalk i Stockholm?
Hej glada Stockholmare!
Så tyvär är den en photowalk redan uppbokat men finns det folk för en till i Stockholm? Jag skulle inte ha nått emot att starta en till, vill bara veta om intresset finns.
Hör av er.
Hälsningar,
Mileta
Hej glada Stockholmare!
Så tyvär är den en photowalk redan uppbokat men finns det folk för en till i Stockholm? Jag skulle inte ha nått emot att starta en till, vill bara veta om intresset finns.
Hör av er.
Hälsningar,
Mileta