Annons

Scandinavian Photo köper upp FotoVideo Norway

Produkter
(logga in för att koppla)

nikitin

Aktiv medlem
Saxat från Scandinavians blogg;

Den 7 januari 2011 genomförs förvärvet och två dagar senare öppnar FotoVideo en ny butik i Oslo på 2 200 kvadratmeter utspritt på två våningar, som ska bli det bästa kameracentret för proffs och proffsiga amatörer i Europa

Intressant men......

Det är nog bra men om det ska bli norska priser på produkterna så blir det nog inget stort center i europa för fotografer och amatörer. Oslo är ju den dyraste staden i världen just nu.

Ett europas B&H skulle kunna vara något eller.......

Det kanske inte så det är tänkt? Vad säger ägaren/köparen?

Erik

Det är nog bra men om det ska bli norska priser på produkterna så blir det nog inget stort center i europa för fotografer och amatörer. Oslo är ju den dyraste staden i världen just nu.

Ett europas B&H skulle kunna vara något eller.......

Det kanske inte så det är tänkt? Vad säger ägaren/köparen?

Erik

Prisene på fotoutstyr er i det minste blant de laveste i Europa her i Norge selv om Oslo er dyrest på andre ting.

Hilsen
Svein

Klickar jag på din länk så kommer jag till samma sida som sist, där det står: Blogginlägget du försöker visa finns inte längre

Ok, men det gör inte jag. Prova att rensa din historik eller töm din cache så kanske det hjälper. Bevisligen är det ju fler än jag som kommer in på rätt sida.

Ok, men det gör inte jag. Prova att rensa din historik eller töm din cache så kanske det hjälper. Bevisligen är det ju fler än jag som kommer in på rätt sida.

Jag hamnrr också på sidan med texten: Blogginlägget du försöker visa finns inte längre.

Jag har provat med IE9 Beta, Opera och Safari, alla senaste versioner.

Med tanke på att det står "Den 7 Januari 2011 genomförs förvärvet..." så kan man nog utgå från att någon varit för het på gröten. Man brukar ju inte gå ut och tala om vilka förvärv man ska göra.

Spännande. Vi får se vad det kommer göra med priserna. Den enda anledningen till att jag inte handlar på SP är att de är alldeles för dyra, jämfört med likvärdiga handlare.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar