ANNONS
Annons

Scandinavian Photo 5.0

Produkter
(logga in för att koppla)
Njaaaoo.. Du behöver ju inte vara medlem på fotosidan för detta....det räcker du är mottagare av scandinavianphotos månadsbrev... :rolleyes:

Jag fick mailet från Scandinavian idag, så så gammalt kan det inte vara!

Ni verkar inte ha så mkt att göra, ni syns ju i vartenda jävla forum, skaffa er ett liv istället.

Det verkar som om ni sitter och skriver in på fotosidan 10.956 ggr om dagen.......

Det finns faktist fler människor som är medlemmar här, och som kanske inte får Scandinavian Photo´s månadsbrev och inte har lust att läsa en massa skitinlägg?

Rätta mig om jag inte har fel!

patrik-skoglow skrev:
Det finns faktist fler människor som är medlemmar här, och som kanske inte får Scandinavian Photo´s månadsbrev och inte har lust att läsa en massa skitinlägg?

Såja, ta det lugnt. Skitinlägget i fråga stod tre rader ner på förstasidans lista över nya inlägg när det här postades :)

patrik-skoglow skrev:
Jag fick mailet från Scandinavian idag, så så gammalt kan det inte vara!

Ni verkar inte ha så mkt att göra, ni syns ju i vartenda jävla forum, skaffa er ett liv istället.

Det verkar som om ni sitter och skriver in på fotosidan 10.956 ggr om dagen.......

Ursäkta mig, jag påpekade i all vänlighet att det redan har diskuterars att Scandinavian har ny webbsajt.
Att du anser att jag och andra borde skaffa ett liv istället får stå för dig. Att vara oförskämd kommer knappast hjälpa dig här i fortsättningen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar