ANNONS
Annons

Samsung SyncMaster 931C, ideal för entusiaster?

Produkter
(logga in för att koppla)

ksjunior

Aktiv medlem
Hej!

Läste följande:
Pressrelease
news.com

Den här skärmen verkar kunna bli en blivande favorit! 19" kanske är litet för en del, men jag tror vi är många som vill ha en skärm som kombinerar bra bildbehandlingsegenskaper, bra spelegenskaper med ett ok pris. Hoppas att de kommer kunna leva upp till vad de påstår.
Vad tror ni? Om den lever upp till det här så är det verkligen vad jag väntat på!

Klipper in från news:

August 22, 2006 12:17 PM PDT

Attention amateur photographers and serious gamers. Samsung wants you to buy its new 19-inch LCD monitor that displays close to 100 percent of the NTSC color range. That, Samsung wants you to know, is waaaay better than typical LCD monitors that display a mere 82 percent.

Samsung SyncMaster 931C
Credit: Samsung

The SyncMaster 931C features a 2000:1 dynamic contrast ratio, 1280-by-1024-pixel resolution, a 2-millisecond response time and a pretty reasonable price tag of $299.

If you plan on venturing to Monza, Italy, for the 2006 World Cyber Games this October, you'll probably get a chance to preview one of these before buying since the 931C has been dubbed the games' "official monitor."
 
Hmm, bilden kom inte med... nu då? Den ser snygg ut tycker jag!
 

Bilagor

  • samsungsyncmaster_210x144.jpg
    samsungsyncmaster_210x144.jpg
    7.6 KB · Visningar: 140
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.