Pax
Aktiv medlem
Då det inte finns någon fotoförening i min hemkommun, så funderade jag på möjligheten med sammanslutning här via fotosidan. Jag tänkte mig då inom ett rimligt geografiskt område som Nordvästra Skåne. Det finns tre sammanslutningar att hitta under menyn fotografer/sammanslutningar här på fotosidan. Det jag tänker mig är att man i denna sammanslutning kunde ha en del fotoaktiviteter ihop precis som man har i de sammanslutningar som redan finns här.
Så ni som bor i Nordvästra Skåne kan väl svara här i forumet om ni är intresserade så kan vi börja spåna på hur vi ska gå till väga.
Finns några som dessutom vill och har tid att hålla i styret för sammanslutningen så är det också bra om ni skriver detta också.
Just nu har jag själv en baby på ett år så det är inte alltid jag hinner och har så mycket tid över. Men jag kan åtminstone hitta på någon aktivitet någon gång och hålla i denna.
Vänliga hälsningar
Pax
Så ni som bor i Nordvästra Skåne kan väl svara här i forumet om ni är intresserade så kan vi börja spåna på hur vi ska gå till väga.
Finns några som dessutom vill och har tid att hålla i styret för sammanslutningen så är det också bra om ni skriver detta också.
Just nu har jag själv en baby på ett år så det är inte alltid jag hinner och har så mycket tid över. Men jag kan åtminstone hitta på någon aktivitet någon gång och hålla i denna.
Vänliga hälsningar
Pax