raderad medlem
Aktiv medlem
Varför återkommer vissa bilder i exakt samma skick? Håller folk på och lägger in dom om och om igen för att få med dom på "senast inlagda"?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Däremot har jag reflekterat över att den "konstnärliga" kvaliteten på bilderna som läggs upp överlag har sjunkit den senaste tiden.
Det gör mig upprörd, inte ditt inlägg mipert, utan att man lägger ner en massa tid för att kommentera en bild och så skulle vissa lägga in bilden igen för att ta bort en kommentar dom inte gillarmipert skrev:
Har man fått smisk för en bild kan man lägga in den igen och hoppas på nya, glada kommentarer.
Ha sett det hända ett par gånger.
Har hänt mig att mina kommentarer har "försvunnit". Jag ignorerar dessa medlemmar efter att sådant hänt.necromancer skrev:
Det gör mig upprörd, inte ditt inlägg mipert, utan att man lägger ner en massa tid för att kommentera en bild och så skulle vissa lägga in bilden igen för att ta bort en kommentar dom inte gillar
Calle S skrev:
Har hänt mig att mina kommentarer har "försvunnit". Jag ignorerar dessa medlemmar efter att sådant hänt.
Haha, ja det kanske du har rätt i...Sonnaren skrev:
Aha, exakt samma bilder...jaja. Tänkte att det handlade om katter-solnedgångar-tulpanerivas-kompis-flickvän-barn klonerna. K a n det inte vara så att vissa bilder är förväxlingsbara??