Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söndagsutflykt..

Produkter
(logga in för att koppla)

gunte

Aktiv medlem
Tack alla för en trevlig söndag på Hallands Väderö,synd att tiden går så fort när man har roligt...man hinner tyvärr inte bekanta sig närmare med alla på några timmar..Tack också till ledarfåret Terje, som drog runt skocken till natursköna platser som verkligen är värda ett återbesök..
mvh/gunte..

Väderö

Tack själv, Gunte, och alla trevliga fotosidan.se medlemmar. Kul att träffa "facet" bakom alla kommentatorer och bildfrossare.

Han, Terje, slapp i alla fall att betala ut skogshare-garantin till mig. Jag såg svansen på en rädd harig varelse.

Jag gjorde 8 rutor på utflykten och sparade därmed en massa film som gick åt på Hovs Hallar i morse.:p

Kommer Mats...det kommer.. en liten artikel med bilder. va och framkallade de idag på ett lokalt labb. 33:- rullen..billigt o snabbt...Lysande bilder. Helsåld på Kodak 100VS....Har en filmscanner på gång nu, som jag förmodligen får i nästa vecka...då jä-lar ska ni få se på bilder.

Ja, tack för en kul dag allihop.

Har du inte bytt användarnamn än Jeppe? (Stövaren) skulle du ju heta, och så får du träna på skallet så vi andra fotografer är med när du kommer och driver hararna mot oss;)

Magnus

Söndagsutflykt Hallands Väderö

Trots kyla och väder så blev det en minnesvärd utflykt av stora mått. Jättekul att få träffa likasinnade med foto som intresse och visst blev det fotofrossa vid Ulagapskärret. Tiden rann iväg och sist som vanligt blev man när dagen led mot sitt slut. Ön har verkligen en varierad växtlighet som inspirerade oss för framtida återbesök. Ett stort tack till Terje som ägnade sin tid åt oss med stort engagemang för att berätta om arter och växter samt fina platser på ön. Dessutom visade han sina 80 bästa bilder som en fin avrundning på en lång dag, härligt Terje. Vill bara säga att mysfaktorn för denna utflykt gav högsta betyg; 5. Vill även skicka ett tack till alla medlemmar som jag hann bekanta mig med och som Gunte skrev, tiden räckte inte till för att hinna bekanta sig med alla, men det kanske är möjligt att det blir fler utflykter. För det är ju trevligt att få gå på fotoutflykter tillsammans med andra likasinnade eftersom man annars brukar ge sig ut på egna vandringar för det mesta.

Med bästa fotohälsningar
Krister Johansson

Ja, det var verkligen en lyckad fotoutflykt. Jag ser redan fram emot nästa :D

Jätteroligt att träffa alla som man bara kännde vid namn tidigare.

Instämmer med tidigare inlägg sånär som på kylan... den glömde jag bort så snart vi kom över till ön ;)

På hemvägen passade vi på att stanna vid Lagaoset lagom till solnedgången vilket resulterade i ytterligare några bilder.

/AK

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar