Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sökfunktionen strejkar?

Produkter
(logga in för att koppla)

mimmione

Aktiv medlem
Är det bara hos mig som sökfunktionen inte funkar, testade söka på ett så anmält ord som "canon" men det jag fick upp var absolut ingenting. Normalt sett så överöses man av passande inlägg. Nu är det bara helt tomt, och det händer nada. Är det något fel med sökfunktionen?

Är det bara hos mig som sökfunktionen inte funkar, testade söka på ett så anmält ord som "canon" men det jag fick upp var absolut ingenting. Normalt sett så överöses man av passande inlägg. Nu är det bara helt tomt, och det händer nada. Är det något fel med sökfunktionen?

Detta gäller då sökfunktionen under användarnamnet längs uppe till höger.

Funkar inte för mig heller, men jag använder nästan aldrig fotosidans egen sökfunktion. Jag tycker det är enklare att söka direkt via google genom att skriva t.ex.:

site:fotosidan.se canon
söker på hela fotosidan.se

eller:

site:fotosidan.se/forum canon
för att bara söka i forumen

Det är också rätt praktiskt för att hitta inlägg i min egen blogg :)

site:fotosidan.se/blogs/afe canon

Funkar inte för mig heller, men jag använder nästan aldrig fotosidans egen sökfunktion. Jag tycker det är enklare att söka direkt via google genom att skriva t.ex.:

site:fotosidan.se canon
söker på hela fotosidan.se

eller:

site:fotosidan.se/forum canon
för att bara söka i forumen[/QUOTE

Tack för tipset ska testa det, fast grejen är att det alltid har fungerat innan.

Ja Google har tydligen pensionerat sökkomponenten som vi använder, jag måste bygga om det där.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar