Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

söker ikelite ds blixt.

Produkter
(logga in för att koppla)

jfafoto

Aktiv medlem
hej!
som rubriken säger så vill jag ha tag i en ikelite ds50 eller en ikelite ds51 begagnad. är det någon som vet var man kan leta eller är det kanske någon som har en till salu.

mvh. freddan!

Ds50

Hej, Jag har en kompis som har ett par DS50 som han vill sälja, tror dock han vill sälja båda på en gång eller som paket med hus och allt. om du e-postar mig så kan jag konekta er.

Hej,

Jag har en begagnad DS50 i bra skick med manuell controller och "slavmottagare" som jag kan sälja till ett bra pris (fick den över när jag köpte två DS51.

Skicka ett mail till mig så kontaktar jag dig om du vill.

Hälsningar
Eric

Senast ändrad:
Räcker det med äldre modell av blixtarna, eller ska du köra med eTTL/iTTL och behöver med den nya elektroniken?

Jag har själv ett par av den ena sorten och kan nog ordna av den andra med. Vad ska du använda dem till för kamera och skal? Har du armar? Kabel?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar