Annons

Söka Favoriter

Produkter
(logga in för att koppla)

jkene

Aktiv medlem
På söksidan finns det en combobox där man kan söka efter "Favoriter" genom att ange olika veckointervall. Men oavsett vilken vecka man väljer får man se samma urval. Ska det vara så?

Provade de tre första intervallen, sedan en slumpvis längre ner. Är det så att man måste kombinera sökningen med något annat?

Precicering: 2 första och en slumpvis funkar inte, från och med tredje intervallet och framåt funkar det. Den slumpvisa är nog en period dom inte varit än (förmodar veckorna avser innevarande år).

Ah, bergreppsförvirring: Du kallar det "Favoriter", men egentligen är det "Bildväljaren" - jag tolkar favoriter som "Våra favoriter" som visas på första sidan. Det funkar bra nu, en liten detalj bara: jag kan via sökfunktionen se urvalet för nästa period som ännu inte publicerats på framsidan - så borde det väl inte vara...?

Den verkar sortera efter när bildväljaren väljer snarare än efter när urvalet visas, vilket gör att vi kan se Stefans Isakssons urval redan nu för han håller på o väljer?
Eller jag bara gissar :D men det verkar ju så :)

/M

Så sant, det är onekligen mer logiskt att visa veckorna då bilderna visas...

Och kunna kika framåt är väl onödigt, så det tog jag också bort. Bättre nu?

clindh skrev:
Så sant, det är onekligen mer logiskt att visa veckorna då bilderna visas...

Och kunna kika framåt är väl onödigt, så det tog jag också bort. Bättre nu?

Japp, bättre nu :)
Fast hade jag inte vetat att bildväljarbilderna fanns där nånstans så hade jag aldrig gissat vad 'Utvald' stod för.
/M

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto