gaisaren gbg
Aktiv medlem
Hade en panasonic gf2 innan (har kvar den) den gav ettt mycket bra ljud vid konserter. Jag går på väldigt många festivaler och konserter varje år (30-40 st) och tar mycket kort och filmar en del. Med Panasonicen fick jag ett godtjänt ljud samt lite bas ochså. När jag filmade med min kamera på skogsröjet förra sommaren så märkte jag att ljudet var otroligt dåligt med platt ljud och ingen bas att tala om.
Har filmat ett tiotal konserter (1-2 låtar per grupp) och alla inställningar har gjorts men ljude är fortfarand under all kritik. Har blivit att jag istället tar min gf2 med min nu föe tiden.
Undrar om ljudet är likadant på dom större nex modellerna, i så fall byter jag till en storebror om ljudet är klart mycket bättre. Kanske jag byter till pnasonics nya gf modell om det är bättre ljud på den.
Någon som har koll på ljudet på dessa modeller?
Har filmat ett tiotal konserter (1-2 låtar per grupp) och alla inställningar har gjorts men ljude är fortfarand under all kritik. Har blivit att jag istället tar min gf2 med min nu föe tiden.
Undrar om ljudet är likadant på dom större nex modellerna, i så fall byter jag till en storebror om ljudet är klart mycket bättre. Kanske jag byter till pnasonics nya gf modell om det är bättre ljud på den.
Någon som har koll på ljudet på dessa modeller?