Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Säljråd. eos 1000d

Produkter
(logga in för att koppla)

escapeHood

Aktiv medlem
Kan ni kolla in min annons här på fs och säga om ni tror att jag satt ett för högt pris? Är viktigare för mig att få sålt den ganska fort istället för att försöka sega i flera veckor för att "rätt" köpare ska slå till?
Tror ni att jag får mer om jag säljer kittet i delar?

är detta den nya given detta för få säker belysning på sina krängarannonser.. Dra igång en topic om annonsen med nån fråga om den ser bra ut eller om priset är rätt..

Oj tänkte inte på att man kan se det på det sättet.
Tack för "heads up".
Kan mod stänga tråden då jag förstår nu att den kan tolkas som mayro skrev.

Jag menade inte elakt som det ser ut.. Men detta var en utav nu flera liknanande som synts till...

och blir det fler o fler så .. Ja i så fall vore en egen avdelning för annonsreklam bättre.. Hehe..

Så sorry tonfallet där.. det va inte menat personligt.. Så ber om ursäkt..

Mvh
Tobbe

Edit..Då ändå topicen rullar på här.. Med mig som deltagare som var den som gnällde..Så kan man ända ge tips då.. Hehe

Kolla prisjakt och se vad "paketet" kostar.. Så ser du om du ligger hyfsat rätt...

Och Blocket verkar vara det säkraste säljstället. Där är priserna också ofta rätt höga.. Så ligger du där lite ner så kanske du får grejorna sålda lite snabbare..

Senast ändrad:
ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto