Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sälja bild
- Trådstartare rosim
- Start datum
En slög
Medlem
Bildpriser
Du ska ta betalt efter hur varje bild används. BLF ( Bildleverantörernas Förening) säljer prislistor på nätet. SFF (Svenska fotogarfernas förbund) har också prislistor, men jag vet inte om de säljer dem till de som inte är medlem. Kolla på nätet.
BLFs listor är något lägre än SFFs.
Priserna är ganska höga och det finns fotografer somhåller lägre priser än listorna, men det är ju något att utgå från.
Hej
Jag har ett intrese från ett reseföretag att ta in mina bilder på deras webbsida och eller Facebooksida. Ngn som vet hur och hur mkt jag kan ta betalt för dessa. Per bild? Per visning?
Mvh Roger Simonsson
Du ska ta betalt efter hur varje bild används. BLF ( Bildleverantörernas Förening) säljer prislistor på nätet. SFF (Svenska fotogarfernas förbund) har också prislistor, men jag vet inte om de säljer dem till de som inte är medlem. Kolla på nätet.
BLFs listor är något lägre än SFFs.
Priserna är ganska höga och det finns fotografer somhåller lägre priser än listorna, men det är ju något att utgå från.