Annons

Ryska hacket - än en gång

Produkter
(logga in för att koppla)

tbergman

Aktiv medlem
Hej.

Jag har förstått att det är rundgång på vissa ämnen på detta forum och att diskussionen kring det berömda "ryska hacket" till Digital Rebel är ett av de mer frekventa i denna grupp.

Jag är en ny ägare av en Canon 300D och har knappt lärt mig slå på kameran. Än mindre är jag i behov av 10D-egenskaper, men jag tänkte ändå ladda hem hacket (för framtida bruk). Jag har gått igenom några gamla trådar i ämnet, men inte hittat någon länk som fungerar tillfredsställande. Min fråga till er är därmed:

- Var hittar jag det ryska hacket?
 
Tack så mycket.

Den servicen hade jag inte räknat med en tidig lördagmorgon som denna (själv fuskar jag lite i en annan tidszon, minus nio timmar)
 
Det har gått ett år sedan jag postade detta inlägg och jag har fortfarande inte installerat hakcet på min 300D. Tänkte emellertid göra det nu och undrar om det är någon som möjligen kan uppdatera mig på området:

- var hittar jag de senaste hacket?

- vilka funktioner får jag?

- vilka risker tar jag?
 
Vad är det egentligen för skillnad på Wasia och Undutchables? Jag har satt in Undutchables fråg http://www.gpi.dk/300d , tydligen en dansk som gjort det.
Det är väl inga mera risker än med att uppgradera den officiella firmwaren, se till att batteriet är laddat före du börjar flasha.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.