Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ryggsäck med inbygd pall??

Produkter
(logga in för att koppla)

Nils47

Ny medlem
Kan någon hjälpa mig att hitta en fotoryggsäck där ryggdelen var utvikbar så att det blev en pall. Det är något år sedan jag såg den på bild.
Tack för all hjälp.//Nils
 
Tyvärr känner jag inte till den, men vad jag känner till är att det finns väldigt kompakta hopfällbara pallar som lätt går ner i nåt ytterfack. Om det kan vara till nån hjälp. Finns på naturkompaniet och liknande.
 
Jag har funnit det svårt att kombinera stolssäck med fotoutrustning, den tenderar till att tippa så fort man reser sig. Dom är dessutom odrägliga att bära tungt med. Ett bättre och lättare alternativ är att ta med en liten hopfällbar stol à ca 500 gram.
/Staffan
 
Får du % på sålda crazy creek-stolar? ;-)

Denna tråden är 6 år gammal och den andra du skrev i är 3 år.
 
Även om det är så så är det väö bra med förnyade föslag. Finns flera trådar som nystartas gång på gång så varför inte göra en gammal ny? ;)

/Stefan
 
Jag har ryggsäck med inbyggd pall inköpt på en sportfiskeaffär. Ingen stoppning, väldigt oergonomisk att bära på, men fungerar för vissa sammanhang där man vill ha precis den här funktionen.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.