Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ridgid sea snake
- Trådstartare kiwawa
- Start datum
bildsten
Aktiv medlem
Är det en sådan här så är det nog speciella grejer.
I forumet här kan du ev få hjälp, men jag tvivlar, det är rörpulare som träffas här och inte fotografer eller elektronikfolk.
http://www.ridgidforum.com/forum/showthread.php?t=9847
I forumet här kan du ev få hjälp, men jag tvivlar, det är rörpulare som träffas här och inte fotografer eller elektronikfolk.
Bilagor
kiwawa
Aktiv medlem
bildsten skrev:
Är det en sådan här så är det nog speciella grejer.
Jo, det är en sådan, och vad jag sett på nätet så finns det nog inget hopp om att hitta ngn mojäng för att få bilden till en kamera.
kiwawa
Aktiv medlem
Nja, kabeln är lite för grov för att få in i ett nyckelhål, men en rolig apparat är det.Robin Gyllander skrev:
En sådandär e nog bra att tjuvkika genom nyckelhål med....
RG
Avslutat medlemskap
Dyr?kiwawa skrev:
Nja, kabeln är lite för grov för att få in i ett nyckelhål, men en rolig apparat är det.
bildsten
Aktiv medlem
Går det inte att tappa av bilderna direkt till datorn?
Det finns ju grövre grejer för att filma vanliga spillvatten och dagvattenledningar med och där sparar man ju filmen och lägger den med kommentarer på en cd eller vhs-band. Jag har haft sådana filmer som beslutsunderlag när jag jobbade. Vanliga människor tyckte det var konstigt att vi kunde titta på skitkorvar som flöt omkring i flera timmar, men det fick man ta. Rätt använd kunde man spara stora pengar på att göra punktinsatser i nätet ist. för att gräva upp långa sträckor och byta rör i onödan
Det finns ju grövre grejer för att filma vanliga spillvatten och dagvattenledningar med och där sparar man ju filmen och lägger den med kommentarer på en cd eller vhs-band. Jag har haft sådana filmer som beslutsunderlag när jag jobbade. Vanliga människor tyckte det var konstigt att vi kunde titta på skitkorvar som flöt omkring i flera timmar, men det fick man ta. Rätt använd kunde man spara stora pengar på att göra punktinsatser i nätet ist. för att gräva upp långa sträckor och byta rör i onödan
kiwawa
Aktiv medlem
Nej, det finns inga utgångar på handenheten eller kabeln för att koppla en extern inspelningsenhet.bildsten skrev:
Går det inte att tappa av bilderna direkt till datorn?
Tror att en "riktig" inspektionskamera har en sådan.Man kan i.o.f.s köpa till en förlängning som man kan försöka tappa singnalen på på ngt sätt.
Robinen kostar ungefär 1700:- plus moms.
RG
Avslutat medlemskap
Så billig fast lite trist för så kort "slang" skulle vilja ha en typ swat wersion.kiwawa skrev:
Robinen kostar ungefär 1700:- plus moms.