Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Reserdelar till stativ- manfrotto

Produkter
(logga in för att koppla)

fina

Aktiv medlem
Jag saknar lite delar till mitt stativ, manfrotto 441 carbon one. Det jag är ute efter är benlås först och främst. Fötter har jag hittat på scandinavian photo, men benlås verkar svårare. Några tips? Eller någon som vet några andra modeller,märken mm som skulle passa till mitt stativ? Och hur mäter man så att man får rätt?

Tacksam för all hjälp!

1. Gå in på Manfrottos hemsida www.manfrotto.com och välj "services" i övre raden.
2. Välj "spare parts" i vänster meny.
3. Sök upp ditt stativ. Det finns detaljritningar i pdf-format över alla stativ.
4. Hitta den del du vill ha, notera nummer och kontakta din lokala återförsäljare för pris och leveranstid.

Manfrotto och reservdelar säljs av Tura Scandinavia i Sverie. De skall kunna beställa hem de delar du vill ha men säljer inte till privatpersoner utan bara till butiker/återförsäljare.

Lycka till!

/Jon

Edit: Hittade ditt stativ: http://www.manfrotto.com/webdav/site/manfrotto/shared/manfrotto_nord/pdf/4/441_20010829.pdf

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar