Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Reflexskärm 160x100cm för 110 kr !!

Produkter
(logga in för att koppla)

RickE.nu

Aktiv medlem
Jag har köpt en "reflexskärm" 160x100cm , väska medföljde och när den är ihopvikt så är den endast 50cm rund!

Se bilden!
Priset jag betalade var endast 110 kr, och har provat den idag, funkar helt perfekt!

Det är egentligen en utfällbar strandmadrass, men ser ut och fungerar på samma sätt som en reflexskärm, dock är det en liten kudde inbyggd, inte stor men den finns där dock.


/Ricke
 

Bilagor

  • reflexskarm.jpg
    reflexskarm.jpg
    26.9 KB · Visningar: 1,140
Vilket sammanträffande. Jag har en sån där madrass fast med blå yta som jag har tänkt konvertera till reflexskärm.
 
Jag köpte min hos www.jobprofilen.se
( där finns det telefonnummer, dock inga bilder på hemsidan )
se bara till att köpa en silver, för de finns i olika färger.

De finns säkert på fler ställen i landet, men det var dock där jag hittade min "skärm"
 
Tack för tipset, Ricke!
Kudden kan ju komma väl tillpass om fotografen eller modellen blir trött efter en lång fotosession:)

Olle
 
Finns dom på riktigt??

Är det nån som fått nån madrass?
Jag betalade för en månad sen, nu kommer inte mailen fram när jag försöker kontakta dom och hemsidan ligger visst nere åxå, jag kan inte nå den iallafall.
//robban
 
Jo, dom finns!

Fick tag på dom per telefon, och grejerna är nu på väg. Hemsida och mail ligger nere så det var därför det inte fungerat.
//robban
 
Tack!!

Tack Ricke!! Ringde å beställde en precis!! Dock med frakt blev det 236kr men det får duga..!!Grymt ändå!!

Rille
 
För fotosidan.se?

Skulle det inte vara något för fotosidan att ha
som medlemserbjudande? Det borde juh vara rätt många som är sugna på att testa en reflex skärm men att lägga ut 1200:- för Lastolite eller motsvarande känns ju lite mycket.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.