Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Redigera kommentarer!

Produkter
(logga in för att koppla)

Jennie E

Guest
Hej!

Jag är inte så aktiv i forumen så jag vet inte om denna fråga tagits upp mycket tidigare eller inte men jag känner ibland att jag skulle vilja ha möjlighet att redigera mina kommentarer... man skriver lätt fel, slinter på tangentbordet.

Någon som håller med eller har andra åsikter?

/Jennie

Nja, lagd kommentar ligger tycker jag. Bättre då att man läser igenom kommentaren ordentligt innan man klickar på "registrera kommentar".

Man bör ställa sig frågan "Skulle jag kunna säga detta om jag stod öga mot öga med fotografen?". Blir svaret nej, ja då är det ingen bra kommentar.

jo, det har du rätt i
men med den lilla rutan man skriver i är det ibland svårt att läsa igenom, speciellt att få någon överblick .

många redigerar sina foruminlägg - vad är skillnaden egentligen?

ibland missar man ord, ibland missar man bokstäver.

vore inte helt fel att kunna fixa till det

att jag står för VAD jag skriver är en helt annan sak än att jag kan stava fel .

/Jennie

Nu vet jag hur det borde vara: Redigering av en kommentar/inlägg kunde vara tillåten så länge kommentaren är den sist inlagda. Men om någon annan har kommenterat efter dig, då ska du inte kunna redigera. Då kan ju hela sammanhanget bli obegripligt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar