Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

redigera flera bilder på en gång

Produkter
(logga in för att koppla)

Rei:No1

Aktiv medlem
Hej.
Jag har försökt hitta nån tråd om det men orkar inte leta mer så startar en ny ist :)
Tänkte fråga hur jag gör för att redigera flera bilder samtidigt?
Jag tog en massa bilder på en fest nu i helgen och var tvungen att dra upp ISO ganska mycket med resultatet väldigt gryniga bilder, och vill nu brusredigera dom flesta, och nu snackar vi inte typ 10-20 st utan 100-200 st ://
Började med en och en men kände ganska snart att "nej, detta går inte, jag vill gärna bli klar denna sida nyår"
Jag har Lightroom 4.4

mvh Reino

Hej.
Jag har försökt hitta nån tråd om det men orkar inte leta mer så startar en ny ist :)
Tänkte fråga hur jag gör för att redigera flera bilder samtidigt?
Jag tog en massa bilder på en fest nu i helgen och var tvungen att dra upp ISO ganska mycket med resultatet väldigt gryniga bilder, och vill nu brusredigera dom flesta, och nu snackar vi inte typ 10-20 st utan 100-200 st ://
Började med en och en men kände ganska snart att "nej, detta går inte, jag vill gärna bli klar denna sida nyår"
Jag har Lightroom 4.4

mvh Reino

Annars köper du programmet vsco som kopplas till lr för då får du alla bilder gjorda blixtsnabbt. Bara att (välja film) o justera den som man vill ha den. Finns exempel bilder på vsco hemsida.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto