Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Recensioner!!!!!!!!!!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Adde

Aktiv medlem
Var väldigt tunnt med recensioner lite konstigt att de bara fans en recension eos 1v eller en d30 recension. Tycker att det är yrkesfotografers skyldighet att skriva lite recensioner på sina prylar. så att de kan hjälpa oss noviser fram genom pryldjungeln Så jag föreslår att alla yrkesfotografer ev avancerade amatörer skriver minst EN recension på en valfri produkt de använder.

Personligen recenserar jag allt (förutom filter och mindre tillbehör). Jag tror administratörerna har någon idé om "min kameraväska" (som skulle vara den kamerautrustningen man har, länkat till recensionerna på fotosidan) eller/och att man kan se vilka recensensioner en medlem har skrivit. Jag tror det kommer öka recensionsmängden.

Bra Calle nu slipper du ha dåligt samvete. Fast alla ni andra som ännu ej skrivit fy fy på er och hoppas att era bilder avspeglar eran lata natur.

Jämförelser också....

Tycker det vore smufft om nån(inte jag) sammanställde en bra jämförelse av de vanligaste prylarna. Nybörjarkameror, filmscanners, blixt aggregat m.m. Då hade vi inte så många startade forum om "vilken kamera skall jag välja?"....

Ha det!

Det kommer inte att bli någon fart på recenserandet förrän det finns möjlighet att önska sig recensioner. Jag skriver gärna recensioner på de prylar jag har erfarenhet av, men inte förrän jag vet att recensionen är efterfrågad av någon.

Det finns roligare saker att ägna sig åt än att skriva recensioner som inte blir lästa...:p

Med tanke på att man inte bör lita på recensionerna förän det finns en 10-15 som tyckt till om en produkt känns det väldigt långt kvar. Jag har gjort mitt och skrivit några recensioner, men det behövs många, många fler.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar